دلتنگی های من واسه عشقم
   

 


دلتنگی های من واسه عشقم 

 




 


درد و دل


       آثار بجا يك عاشق


نويسنده



دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :


لوگوي دوستان


كد جاوا :
 

به یاد عشقی که...

 به یاد عشقی که

هرگز آشکار نشد

به یاد عشقی که هرگز آشکارش نکرد

و بغض عاشقانه ام همیشه در دل ماند..

کسی را دوست دارم که

مدتها از پیشم رفته

اما من باور نکردم

در ته مانده ها ی ذهنم او را پنهان کردم

او که هیچگاه دوستم نداشت

هیچ وقت لبخندی واقعی

حتی قطره ای

یا شاید لحظه ای انتظار

برایش معنی نداشت

برای چه هنوز دوستش دارم نمی دانم ....؟؟

ولی هنوز...

ولی هنوز هم توی

تک تک قطره های باران

خاطرات روزهای بودنش را می بینم..

 

 



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت11:34---28 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم ممنون از حضورت
منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: لیلا مورخ: برچسب:, در ساعت:
      |+|


Template By : www.TakTemp.com

 


tanhatarin.leila

لیلا

tanhatarin.leila

http://tanhatarin.leila.loxblog.com

دلتنگی های من واسه عشقم

به یاد عشقی که...

دلتنگی های من واسه عشقم

♥دردودل با یه عشق مرده♥ ♥♥.. ღ ღ ღ...♥ ♥♥ .. ღ ღ ღ...♥♥

دلتنگی های من واسه عشقم

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog